Skoči na vsebino

CERTIFIKAT DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Maja 2010 je Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti prejelo osnovni certifikat, decembra 2015 pa še polni certifikat Družini prijazno podjetje.


Na ministrstvu smo prepričani, da ima pridobitev certifikata oziroma sprejem ukrepov za lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja tako kratkoročne, predvsem pa dolgoročne učinke.  Z implementacijo ukrepov vodstvo sporoča, da je zrelo za spremembe, druge ali nove načine funkcioniranja in da se zaveda, da uspešnost organizacije leži v rokah vseh zaposlenih. Z možnostjo koriščenja ukrepov se poveča zadovoljstvo zaposlenih, s katerim je povezana tudi pripadnost organizaciji. Najpomembnejše pa je, da zaposleni lahko občuti, da je soustvarjalec uspeha organizacije.


Ali kot je izjavila ena od zaposlenih na ministrstvu: »To, da mi delodajalec omogoča bolj zgoden prihod na delo, naši družini močno olajšuje vsakodnevno usklajevanje vseh obveznosti. Ker delodajalec prisluhne mojim neslužbenim potrebam, zagotovo hodim v službo bolj zadovoljna, saj mi ni potrebno iz dneva v dan bezljati od službe do šole ter izgubljati časa v prometni konici. Delati v družini prijazni organizaciji je zame pomemben motivator, če bi ga morala umestiti na lestvico, bi na njej zasedel eno od prvih dveh mest.«

 

Ministrstvo je v postopku certificiranja sprejelo naslednje ukrepe:

  • Ukrep 1: Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda
  • Ukrep 2: Tim za usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja
  • Ukrep 3: Izmenično delo od doma
  • Ukrep 4: Komuniciranje z zaposlenimi
  • Ukrep 5: Mnenjske raziskave med zaposlenimi
  • Ukrep 6: Odnosi z javnostmi
  • Ukrep 7: Brošura
  • Ukrep 8: Izobraževanje vodilnih za področje usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja, ter drugih socialnih veščin
  • Ukrep 9: Vključitev tematike DPP v letne razgovore
  • Ukrep 10: Ponovno vključevanje po daljši odsotnosti
  • Ukrep 11: Voščilo vsakoletnemu naraščaju