Skoči na vsebino

JAVNI RAZPISI IN JAVNA NAROČILA

JR - Komunikacijska kampanja za zmanjševanje/odpravljanje medgeneracijskih stereotipov Javni razpis za sofinanciranje projekta Komunikacijske kampanje za zmanjševanje/odpravljanje medgeneracijskih stereotipov in spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu
Datum objave: 10.05.2019
Rok za prejem ponudb: 14.06.2019
Izdajatelj: MDDSZ
Status: Najavljen razpis
Kontaktna oseba:

Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti www.mddsz.gov.si

 

Zainteresirani prijavitelji lahko vprašanja v zvezi z javnim razpisom posredujejo izključno po elektronski pošti na elektronski naslov: barbara.masle-erjavec(at)gov.si do vključno 5. 6. 2019. Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom bodo objavljeni na spletnem naslovu: www.mddsz.gov.si najkasneje do 10. 6. 2019.
 

Razpisna dokumentacija:
Razpisano sredstev: 1.180.000,00 EUR
Drugi podatki:

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje enega projekta, v okviru katerega bo na področju medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu in sobivanja generacij, oblikovana in izvedena obširna komunikacijska kampanja, z namenom zmanjševanja/odpravljanja medgeneracijskih stereotipov.

 

Namen javnega razpisa je s celostno komunikacijsko kampanjo:

  • odpravljati/zmanjševati stereotipe o posameznih generacijah delavcev; 
  • ozaveščati delodajalce, delavce in širšo javnost o pomembnosti spodbujanja medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu;
  • ozaveščati delodajalce, delavce in širšo javnost o pomembnosti vseživljenjskega učenja;
  • zvišati delež starejših zaposlenih in delavcev začetnikov,
  • spodbujati starejše delavce k podaljševanju delovne aktivnosti in delodajalce k zaposlovanju starejših delavcev in delavcev začetnikov.
     
Nazaj